niedziela, 15 czerwca 2014

Cel mojego bloga

No więc... Tak jak w tytule tego postu, celem mojego bloga jest zebranie w jednym miejscu informacji znalezionych w internecie, i też książkach pszczelarskich. Sam jako osoba początkująca z tym ciekawym zajęciem, nie mam żadnego doświadczenia z pszczołami. Od czasu, do czasu będę tutaj również zamieszczał informacje o moich pracach. Jeśli będzie działo się coś ciekawego.
Myślę że nawet mnie samemu ten blog pomoże, w różnych pracach pszczelarskich. Jestem tyko człowiekiem, więc na pewno wszystkiego nie jestem w stanie zapamiętać.


Będę się starał zamieścić jak najwięcej informacji znalezionych na dany temat. Sam lubię porządek, więc na pewno nie będę zamieszczał 2 postów o tym samym zagadnieniu. Ewentualnie, jeśli znajdę coś czego jeszcze nie zamieściłem w danym poście. Będę go edytował. Także więc. Mój blog będzie swoistą biblioteczką na temat pszczelarstwa, jak i również zapisem jakiś moich wrażeń, doświadczeń i prac związanymi z moją pasieką. Na pewno będę chciał powiększać pasiekę, i dbać o żywotność moich pszczół. Mam nadzieję, że w jakiś sposób pomogę innym osobom związanym z pszczelarzeniem, mimo że sam nie posiadam jakiegoś doświadczenia. Ale będę korzystał z doświadczeń pszczelarzy, o dość długim stażu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz